نتایج جستجو برای عبارت :

The universe is beautiful because of your smile

The universe is beautiful because of your smile.
"YOU MAKE LIFE MORE BEAUTIFUL BECAUSE OF YOUR SMILE."
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

Ya Mahdi I love you
BluRay,It's Such a Beautiful Day 2012,x265 HEVC,خلاصه داستان,دانلود It's Such a Beautiful Day 2012 720p,دانلود انیمیشن It's Such a Beautiful Day 2012,دانلود انیمیشن یک روز زیبا It's Such a Beautiful Day 2012,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود مستقیم انیمیشن It's Such a Beautiful Day 2012 1080p,دوبله فارسی,زبان اصلی,کارتون,کیفیت بلوری,یک روز زیبا,
ادامه مطلب
نام فارسی: روزهای زیبا
ژانرها: درام
کشور: کره جنوبی
عنوان بومی: 뷰티풀 데이즈
دیگر اسامی: Byootipool Deizu
خلاصه داستان: ژن چن (جانگ دونگ یون) به همراه پدرش در چین زندگی میکند. پدرش میخواهد قبل از مردن، همسرش را دوباره ملاقات کند. ژن چن به کره سفر میکند تا مادرش را بعد از ۱۴ سال ملاقات کند.
ادامه مطلب
نام: دنیای زیبا
امتیاز MDL: 8.7 از میانگین رای 753 نفر
ژانرها: تحقیقات، تراژدی، خانوادگی، درام، روایت، زندگی، مدرسه ای، ملودرام
شبکه: jTBC، Viki
تعداد قسمت ها: 16
کشور: کره جنوبی
روزهای پخش: جمعه, شنبه
تاریخ پخش: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
کارگردان: Park Chan Hong
ادامه مطلب
I was drowning in the ocean and then you came around. I saw you from under the water. I wanted to reach you and I did and then, we kissed. It happened again and again...and everytime the water became red, more and more...
You and your red lips, your hair and the way you smile, was a legend I couldn’t believe! I was drugged and I was dying... maybe you were drowning me! 
Then you start spinning around me. I was confused, hypnotized... you were still smiling! The voice in my head were saying: “I know I’m not the center of the universe but ypu keep spinning around me just the same...!” And I could also hear you calling me “baby”... 
and then, you smiled again and saved me from drowning! You were with me in the water then. It was a legend and the water was completely violet. A wo
مشخصات تماس با ما سایت میرلوحی - ترکی (Dream smile center - مرکز لبخند رویایی)
آدرس پست الکترونیکی   Dream smile center  : dreamsmilecenter97@gmail.com
آدرس کلینیک Dream smile center :  اصفهان، خیابان وحید، نبش باغ دریاچه، ساختمان وحید، طبقه پنجم
تلفن تماس : 03137790400
صفحه تماس با ما سایت dream smile center
If you find it difficult to compose one, browse below many special and sincere romantic messages for your wife and send her the one that will talk straight to her heart!
40 Love Messages For Your Wife
♥ My wife, you are my secret of happiness and success I will never confess.
♥ You are the woman I dreamed of. The Woman who made our beautiful family a reality. The Woman that gave meaning into my life!
♥ You can make the clouds go away and paint the sky with the brightest colors of our love!

♥ I found my life’s true meaning because of you, since the day you married me. I love you my beautiful wife!
♥ You’ve made our house, our home and turned our relationship into a beautiful family!
♥ From the first day that I met you, I had this feeling for us. The feeling of peace and hap
there's a girl named Mollyshe's so fuckin weirdshe's adorable, loveable, and lovelyand she likes my blue beardshe's so kind to meI mean she laughs at my every single jokeeven when everyone has a poker faceshe laughs so hard that she might chokeher smile is more beautiful than my whole faceand her whole face is more beautiful than my entire worldI mean she's gorgeousand she's like the nice chorus to my shitty versesand she makes me happy when I'm in a tired moodI love her ghost, cause she's my soulmateshe's 5'9, but I think she's 6'8but when I hug herit seems like she's an elementand I'm her elephantand it's so fuckin hard to find a rhyme when you don't even know the alphabetI mean I ain't even a poetand my poems ain't poeticI'm just a messed up mixture of rhymes, like omeletbut even her si
there's a girl named Mollyshe's so fuckin weirdshe's adorable, loveable, and lovelyand she likes my blue beardshe's so kind to meI mean she laughs at my every single jokeeven when everyone has a poker faceshe laughs so hard that she might chokeher smile is more beautiful than my whole faceand her whole face is more beautiful than my entire worldI mean she's gorgeousand she's like the nice chorus to my shitty versesand she makes me happy when I'm in a tired moodI love her ghost, cause she's my soulmateshe's 5'9, but I think she's 6'8but when I hug herit seems like she's an elementand I'm her elephantand it's so fuckin hard to find a rhyme when you don't even know the alphabetI mean I ain't even a poetand my poems ain't poeticI'm just a messed up mixture of rhymes, like omeletbut even her si
Sometimes I envy some people. People who are successfull. Because I really wanna be one of them. 
And then I tell myself, well he does deserve what he accomplisshed and if you want something you have to prove that you deserve it and there's only one way to prove that and it's to acheive it. 
Work the f.u.c.k hard and make that s.h.i.t happen then smile. Smile from your heart and be happy because then You Truly Deserve What You Got.

hey there!
with a little delay(approx. 14 hrs., please don't hate me:( ), eyde noruze you ham mobarak :)
First of all, a comment on your message, " I'm sooo glad to have such bro even if it's all based on dearms "
I'm not in your dreams, I'm pretty much real!!! And I'm the best brother in the entire universe, believe it!  (*impudence all over the place...)
And let me tell you something interesting, we're both born on the year of the Dragon, the most glorious and majestic creature of the fantasy world! (No special occasion, just for amusement's sake :) )
anyway, I hope you're good and fine; thanks for bringing a big smile upon my face with your precious congratulation message (I'm grinning like a fool right now :D)
stay safe and follow your dreams, living your life to the fullest :)
why is it that when you text me without me having texted you beforehand, it feels as if you've given me the world?
last night, when I least expected it, I recieved a text from you saying you went to my grandmother's grave that day and said hi for me. This message was followed by a text quoting one of my instagram stories saying: "I miss you grandma". When I first saw the notification of your message, only the last message would show. So for a moment there I thought you were saying that you missed me. You might not believe it, but even after reading the whole thing, I put my phone away and started jumping on the bed shouting in a low voice: "He texted meeeeee!"
That's how excited you make me :)
The other day when I had a friend of mine over, she told me about this method where you write dow
hey there!
with a little delay(approx. 14 hrs., please don't hate me:( ), eyde noruze you ham mobarak :)
First of all, a comment on your message, " I'm sooo glad to have such bro even if it's all based on dearms "
I'm not in your dreams, I'm pretty much real!!! And I'm the best brother in the entire universe, believe it!  (*impudence all over the place...)
And let me tell you something interesting, we're both born on the year of the Dragon, the most glorious and majestic creature of the fantasy world! (No special occasion, just for amusement's sake :) )
anyway, I hope you're good and fine; thanks for bringing a big smile upon your brother's face with your precious congratulation message (I'm grinning like a fool right now :D)
stay safe and follow your dreams, living your life to the
Truth is, I'm tired. My body isn't holding up. I feel broken and it seems like I can't do anything right. Problem after problem keeps coming at me. Keeps haunting me down. I force myself to keep telling my parents, I'm fine. I can't have them worrying about me all the time. I'm NOT fine. My body and my soul and my mind, they all are broken. They even doesn't work properly anymore. I hate upsetting people, so I have to smile and send cute things to them. They shouldn't feel my pain. They shouldn't get upset because of me. It's me. So simple, Sad. 

+ Me to my friends: its a beautiful day! Lets be happy! You're amazing. Me, deep down in my heart: crying on the floor.  
+ Me: *knee hurts, can't stand, have a cold, basically coughing to death*My mom: Omg, I'm worried about you, are yo
دانلود سریال کره ای The Smile Has Left Your Eyes
با بازی سو این گوک
اثری از کارگردان فردا با تو و اوه روح من

نام ها: لبخند پر کشیده از نگاهت
محصول: 2018 کره جنوبی از شبکه tvN
ژانر: معمایی | هیجان انگیز | درام | عاشقانه
تاریخ پخش: 12 مهر 1397 – 03Oct2018
قسمت ها: 16 قسمت
روزهای پخش: چهارشنبه و پنج شنبه ها
مدت زمان: 60 دقیقه
وضعیت: پایان یافته است 
بازیگران:
Seo In guk – Jung So min
تا قسمت آخر با زیرنویس فارسی اضافه شد.
آهنگ های سریال اضافه شد.
ادامه مطلب
دانلود سریال چینی Smile 2018

نام ها: لبخند
محصول: 2018 چین از شبکه Youku
ژانر: عاشقانه
تاریخ پخش: 08 خرداد 1397 – 29May2018
قسمت ها: 24 قسمت
نمره: 7.8 در MDL
مدت زمان: 45 دقیقه
بازیگران:
Li Wen Han – Du Bella
تا قسمت آخر اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت آخر اضافه شد.
ادامه مطلب
دانلود رایگان فیلم پسر زیبا با دوبله فارسی Beautiful Boy 2018 BluRay
فیلم سینمایی پسر زیبا ۲۰۱۸ با کیفیت بلوری 1080p & 720p & 480p
نامزد 1 گلدن گلوب، برنده 6 جایزه و نامزد 23 جایزه

نام فیلم: پسر زیبا – Beautiful Boy | ژانر: زندگینامه، درام | محصول آمریکا | تاریخ انتشار: 2018
زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 02:00:52 | 
حجم: 2.41 گیگابایت + 1.15 گیگابایت + 559 مگابایت | امتیاز: 7.3 از 10
خلاصه داستان:نوجوانی بنام نیک شف، پسری است که همه چیز دارد؛ از نمرات خوب و سردبیری روزنامه م
این فیلم داستانی واقعی بر اساس مجری محبوب تلویزیون آمریکا فرد راجرز است.در اولین تریلر فیلم A Beautiful Day In The Neighborhood تمرکز بیشتر بر روی زندگی شخصی فرد راجرز است. حال او در صدد مصاحبه با گزارشکری است که آیا او خود را قهرمان می‌داند یا نه؟
شباهت‌های تام هنکس با فرد راجر به خوبی نشان داده شده است و باری دیگر تام هنکس ثابت کرده که بازیگری فوق‌العاده است.
ادامه ی آن را در ویکی لوپ بخوانید...
ویکی لوپ
درمان بیمارانی که هنگام خندیدن لثه نمایان دارند با بکار بردن نوروتوکسین بوتاکس
یکی از معضلات بیماران گرامی مراجعه کننده مطب دندانپزشکی ، پیدا بودن لثه این بیماران به هنگام خندیدن می باشد، در بعضی موارد این وضعیت آنقدر آزار دهنده برای بیمار بوده طوری که بیمار نه تنها موقع خندیدن دست خود را جلوی دهان قرار داده بلکه در برخی موارد دچار مشکلات روحی روانی هم میگردد.این بیماران را از این به بعد بیماران گامی اسمایل Gummy Smile (بیمارانی که موقع خندیدن
Mahdi is happy fortunate soul for all the humanity.
Please relax and imagine an ultroviolet beautiful world with deep peace under the flag of islam.
Imagine nice men.They see the light of God.Mahdi show them that.Spiritual experiences and religiouse experiences is upcoming fast.
Smile will appear on your face because Mahdi knows how to handle the world.
Appreciate twists in the adventure of reaching of Mahdi
Limiting yourself in fear of what you can’t control will do you no good. Appreciate the adventure of not knowing what might happen next.
. Be proud of yourself that your leader is Mahdi
As you work through an earthshaking event, give yourself credit for every step forward. By acknowledging your achievements, no matter how small, you regain trust in your ability to fix what you didn
Bermuda is originally the name of the beautiful islands in the North Atlantic Ocean and near America, which are considered to be the vast territories of the Kingdom of the United Kingdom. Most people called Bermuda's name for the strange events in the area known as the Bermuda Triangle, the sinking of ships, the disappearance of planes and the loss of people in the area was very informative, and for a long time people believed that supernatural forces triggered These are the events.
مشخصات
نام: به زیبایی تو – To The Beautiful You
ژانر: کمدی، عاشقانه، مدرسه ای، جوانان، درام
مدت زمان: 64 دقیقه
تعداد قسمت ها: 16
روزهای پخش: به اتمام رسیده.
سال انتشار: 2012
شبکه پخش: SBS
کشور سازنده: کره جنوبی
نویسنده: Lee Young Chul
کارگردان: Jeon Ki Sang
ستارگان: Sulli، Choi Min Ho، Lee Hyun Woo

ادامه مطلب
Such a birthday party is much more enjoyable
If you are going to a birthday party, be smart and fun at the ceremony, sing, and help the ceremony be held as best as possible.
What to do at a birthday party so much fun
To celebrate birthday as much as possible and create a happy and enjoyable atmosphere at birth, guests and hosts should take care to keep the celebration well and happy. In this part of the Damp , we teach you ways to use it to have a happy and beautiful celebration to make everyone happy. 
When and when to celebrate a birthday?
The best time to have a birthday party on Wednesdays or Thursdays is when the children are closed the next day and do not go to school. It's not good to have a birthday party on Friday night, because it may be too late and the children start fatigue o
چگونگی ایجاد خلاء و رشته‌ها توسط جهان را می‌توان اکنون به لطف توسعه یک ابزار هوش مصنوعی موسوم به شبیه‌ساز تاریک(Dark Emulator) مورد مطالعه قرار داد. 
ع
عکس ۱: شیوه جمع‌شدنِ کهکشان‌ها در کیهان در این عکس به وضوح نشان داده شده است. محققان برای تهیه این عکس از پروژه عکس‌برداری «SDSS» استفاده کردند. نقاط زرد نشان‌دهنده موقعیت تک‌تک کهکشان‌ها است، اما حلقه نارنجی‌رنگ آن منطقه از کیهان را به تصویر می‌کِشد که یک میلیارد سال نوری گستردگی دارد. زمین د
لبخند می زنند 

ابرها را دوست دارم 
چندی پیش 
 قدم زنان سنگ فرش های خیابان را زیر چتر ابرها ، شانه زدی 
و ابرها به تماشای تو نشستند
همه چیز را دَر گوشم گفتند ..
وَزش باد را دوست دارم 
بوی تن ات را می دزد
و من همه اش را یکجا 
زیر همان ابرها 
در آغوش می کشم ..
یکهو ( یک باره ) ..
باران بارید ..
نمی دانستم ، 
خداوند هم اشک می ریزد 
و ابر 
و باد 
و باران به من و تو لبخند می زنند .. !

" محمد نبهان ، 3 یانیر 2019 " 
سایت سرگرمی چفچفک : بلیک مک فارلند هنرمندی خلاق و خوش ذوق است که از لاستیک های استفاده شده و کهنه برای ساختن مجسمه های زیبا و شگفت انگیز انواع حیوانات استفاده می کند. برای هر کدام از این مجسمه ها که تکمیل آن بیش از ۱ ماه زمان برده است حدود ۱۰۰ الی ۴۰۰ لاستیک استفاده کرده است. با هم نگاهی به آثار هنری و زیبای این هنرمند خلاق بیندازیم.
یوزپلنگ آمریکایی
مجسمه های لاستیکی
پاندا
مجسمه های لاستیکی
خرس
مجسمه های لاستیکی
خرس
مجسمه های لاستیکی
نیم تنه
لبخند مونا لیزا (Mona Lisa Smile) فیلمی سرشار از معنا و مفهوم است.  جولیا رابرتز به عنوان استاد تاریخ هنر در دانشکده ی ولزلی وارد می شود. جایی که یک انگشتر نامزدی به انگشت زنی جوان، بیش از تحصیل و آموزش درست و کامل، اهمیت دارد.
تمام سناریوهای این فیلم بی نظیر هستند.
لبخند مونالیزا بی تردید نسخه ی زن آزاد و متفکر، عاقل و منطقی، قدرتمند و مستقل است. جولیا رابرتز در نقش کاترین واتسن به شیوه ی سقراط، دختران را به چالش می کشد تا درباره ی همه‌ چیز پرسش کنند
پیش نوشت: این کاریه که خیلی وقته می‌خواستم انجام بدم، که بلاگمو مرور کنم و یه سری تفاوت‌های خودم و قلمم و یه سری چیز دیگه رو توش رد بزنم... اما نکته‌ش اینجاست که به درد کسی جز خودم احتمالا نخواهد خورد :)
------------------------------------

از چنین گفت زرتشت...
تنهایی، فرار یا مواجهه؟
تصویرسازی روحم...
تولد-نویسی...
نمی‌دونی!

تجدید پیمان با خود :)
آدما تو زندگی میان و میرن...

تمرین عملی نابودگر..
شروع نوشتن "جمع‌بندی ماه"
وصیت‌نامه‌ی صدرای 25 ساله :)
تراوشات یک
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

.برای دانلود این اهنگ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
ادامه مطلب
خلاصه فیلم:
«جان‌نش» نابغه ریاضی جوانی است که در سال 1947 در دانشگاه پرینستون تحصیل می‌کند. او تئوری‌های نوآورانه خویش را در این دوران عرضه می‌کند که باعث انقلابی در علوم ریاضی و اقتصاد می‌گردد. سه‌سال بعد او استاد این دانشگاه می‌شود و سپس به استخدام پنتاگون درمی‌آید تا در اوایل دهه‌پنجاه و در اوج جنگ‌سرد به مبارزه با جاسوسان روس بپردازد. در همین دوران او با «آلیشا» دانشجوی تیزهوش خویش ازدواج می‌کند و صاحب فرزندی می‌گردد، اما به‌زود
عکس پروفایل دخترانه با عینک زیبا و جدید 2018 – 97
تصاویر دخترانه با عینک برای پروفایل,عکس فانتزی دخترانه عروسکی,عکس های دخترونه صورتی,عکس دخترونه جدید,عکس پروفایل دخترونه شیک,عکس دخترونه باحال
ادامه ی پرو فایل ها در ادامه ی مطلب
ادامه مطلب
FaceApp Pro 3.4.13.1 Full Apk + Mod Unlocked for android
FaceApp Pro is a Photography Game for android
If you are a member of the social networking community, especially Instagram, these days you see beautiful collages from the faces of different people in each image, the person’s face is older or younger Faceapp Pro is a professional application for making attractive images of your faces which was released by the Android Wireless Lab Studio. faceApp supports a very powerful AI and it easily identify people’s faces and make special changes to them Several different modes are included in this app each mode changes the images individually make your face older years’ old or show yourself a few years younger. Also, this powerful AI with Smile Detection gives users two laughter modes
Beautiful Country with Great Hospitality
 I did the 8 day budget tour in August and it was incredible! The weather was very hot, highs of 39 everyday, but with the extremely low humidity it's bearable, coming from a Canadian. We usually took the afternoons, about 2-5 to camp out in the shade and relax a bit.
 My guide Seyed Ali Mohammad Hosseini was ridiculously informative, he's got the entire encyclopedia of Iran's history memorized. 
I was supposed to be on a group tour but the other members canceled so they ran the tour as a private one for me. I can honestly say I saw everything I wanted to see in the places we went. Iran is an incredible country, the people were the friendliest I've encountered anywhere and the architecture is maybe the best in the world.
I will mention, the budge
FaceApp Pro 3.4.11 Full Apk + Mod Unlocked for android

FaceApp Pro 3.4.11 Full Apk + Mod Unlocked for android
FaceApp Pro is a Photography Game for android
If you are a member of the social networking community, especially
Instagram, these days you see beautiful collages from the faces of
different people in each image, the person’s face is older or younger
Faceapp Pro is a professional application for making attractive images
of your faces which was released by the Android Wireless Lab
Studio. faceApp supports a very powerful AI and it easily identify
people’s faces and make special changes to them Several different modes
are included in this app each mode changes the images individually make
your face older years’ old or show yourself a few years younger. Also,
t
I prepared a great list of problems. I thought that all the problems were not only the ones. Perhaps the capacity of the universe may not be enough to fix all that. But there is one who will give priority to these needs given the limited capacity of the universe. Some needs are far from us and some are close to us. Perhaps the choice of prayer is based on the proximity to the Imam ( P.B.U.H.). And so choosing a prayer that is far from us is more appropriate than a prayer close to us. Like treating the disease elsewhere in the world instead of treating my own illness which is ذی القربی (except the love of my relatives) then we have someone ( ذی القربی) to see everything with and he is our guardian. In order to respond to a prayer that is more important to me, it is imprisonm
‍ #Towards_Justice:
#Message_1
We must create and consolidate justice in our lives and try to revive justice in the Society. 
The effects of justice in the universe:
▫️Injustice will be destroyed in the universe and the oppressed peoples will be saved.
▫️The earth is rejoiced by justice, The heavens fall on their mercy, and the trees are fertilized, and the earth appears its plants And the earth brings its face to the people with flowers and herbs. 
▫️Wild animals are safe and secure, so that they pay on the earth, like Domestic animals.
▫️The light of knowledge is cast upon the hearts of the believers.  So no one needs to use the knowlege of a scholar. 
▫️In that time the verse (and the Lord make everyone needless because  of his Mercy.) is applicable.
https://t
What about us?
What about all the times you said you had the answer?
What about us?
What about all the broken happy ever afters?
What about us?
What about all the plans that ended in disaster?
What about love?
What about trust?
What about us?
What about us
P!nk
+متن، ترجمه و دانلود. 
+یکی می‌گفت مخاطبش خداست.
یکی می‌گفت داره با یه آدم صحبت می‌کنه. 
بعضیام می‌گن که دولت(ها) مخاطبشن.
به نظرم همه‌ش رو می‌شه یه جورایی برداشت کرد. 
به امید خالق 
سلام امروز 21 ماه رمضان 1399 که یک جوری پیوند عاطفی خورده با من چون من در 21 ماه مبارک رمضان 1367 به دنیا اومدم و امروز هم وبلاگ خودم و راه اندازی کردم که به کمک و مدد گرفتن از ستون بشریت علی (ع) بتوانم مطالب و موضوعاتی رو با دوستانم به اشتراک بزارم که انشالله بتونه مفید باشه و کمکی هر چند کوچک در جهت موفقیت روز افزون خودم و شما باشه ./
The beautiful city of Isfahan, which is visited by many tourists every year.
A trip to Isfahan with beautiful historical and cultural attractions and people who have shared their beautiful city with travelers for years will be a memorable part on your trip to Iran.
Iran Royal Holidays in addition to coordinating all your travel services offers souvenirs to buy from this beautiful city because Isfahan is one of the cities with a variety of souvenirs that you can spend hours in the markets looking for somethings such as handicrafts and sweets.
GAZ (NOUGAT)
Isfahan province is known as Gaz and according to the research of scientists, the history of these delicious sweets back to the Safavid dynasty.
In ancient times, the name Gaz was derived from the sap of a tree called Angbin (Angbin is a p
How can i talk to you one more time
Its been a long time my friend 
Im wondering around with a hole in my chest
How can I talk to you
Even when i tempted to forget you
There's still a hope
Even when i know you was not mine and you're not now  either... 
I don't know what i got in me 
That scares everyone even me... 
It's like everything i want in this life 
Everything i touch 
How i smile how i treat ppl
Is poison 
Its like i always do something rong
It's like i always ruined everything 
The beautiful city of Paveh has a history of more than 3,000 years in the northwest of Kermanshah province with a distance of about 112 km from the provincial capital and 45 km from the land border to the last border point as the center of the city of Paveh Vavoramanat since 1338. Prior to that, Kordestan. This city was about 4120 square kilometers in size until 1368, including the parts of Noosud, central, Bayangan, Javanrood, Ravansar and Thalasso Babajani, and was the second city in the province of Kermanshah. But in 1368, in an effort by the authorities and its parliamentary representative Time
The city of Javanrud was separated from it, and the parts of the fortress of Babajani and Ravansar included it. Now
The area of ​​the city of Paveau is about 1260 square kilometers and its a
جراحی چشم به روش SMILE چطور انجام می شود؟

احتمالاً کلمه لبخند (SMILE) شما را یاد ارتودنسی و یا طرح لبخند و زیبایی دندان بیاندازد، نه چشم پزشکی! ولیکن چنانچه بیشتر به خود توجه کنید این کلمه برای شما معنایی تازه پیدا خواهد کرد.
SMILE در معنای دیگر به عنوان "استخراج عدس از برش کوچک" شناخته می شود. در واقع SMILE مخفف واژه (Small-incision lenticule extraction ) می باشد. این واژه یک روش جراحی است که می تواند به شما در رفع و کاهش نیازتان به عینک یا لنز کمک کند.

جراحی چشم به روش
?Empty spaces, what are we living forAbandoned places, I guess we know the score?On and on, does anybody know what we are looking forAnother hero, another mindless crimeBehind the curtain, in the pantomime?Hold the line, does anybody want to take it anymore
The show must go onThe show must go onYeahInside my heart is breakingMy make-up may be flakingBut my smile still stays on
Whatever happens, I'll leave it all to chanceAnother heartache, another failed romance?On and on, does anybody know what we are living forI guess I'm learning (I'm learning), I must be warmer nowI'll soon be turning (turning, turning, turning), 'round the corner nowOutside the dawn is breakingBut inside in the dark I'm aching to be free
The show must go onThe show must go on (yeah yeah)Ooh, inside my heart is breakin
دانلود سری the beautiful 
خلاصه
در سال 1872، نیواورلینز شهریست که توسط مردگان اداره می شود.
ولی برای سلین روسئو هفده ساله که مجبور شده از زندگی اش در پاریس فرار کند، این شهر یک پناه گاه است. از اهنگ های جز خیابانی تا زندگی پر زرق و برق، او سریعا وارد دنیای زیرین شهر می شود و وارد گروه خطرناکی به نام  La Cour des Lions می شود.
ولی وقتی که در پایگاهشان یک جسد پیدا می شود،سلین مجبور می شود تا با علاقه خودش از رهبر مرموز این گروه و شک و راز های خودش بجنگد. 
با افزا
Soudabeh:The Glorifying of Hazrat Fatima(P.B.U.H.) on third day of month
Glorified is He who illuminated the universe with His mighty,Glorified is He who has been hidden in the seven heavens,  and He can not be seen by these  eyes.Glorified is He who humiliated  the servants with death and honored Himself with the eternal lifeGlorified is He who is eternal and whatever except Him is mortalGlorified is He who is alive and omniscient,  Glorified is He who is forbearance and honorable,Glorified is He who is mighty and holy,Glorified is He who is superior and sublime,  Glorified is He that all praise is due to Allah.
در این مطلب از سایت سرگرمی چفچفک به الکس مورگان زیباترین زن فوتبالیست جهان میپردازیم. الکس مورگان، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در طول چند سال گذشته همواره به عنوان زیباترین فوتبالیست زن جهان شناخته شده است.
این مهاجم ۲۹ ساله آمریکایی در بسیاری از تیم‌های باشگاهی در آمریکا توپ زده است اما از سال ۲۰۱۷ به صورت قرضی در تیم لیون فرانسه حضور دارد.
وی در المپیک ۲۰۱۲ لندن به همراه تیم ملی  آمریکا توانست با شکست ۱-۲ ژاپن، عنوان قهرمانی را از
Rhinoplasty
Rhinoplasty is an operation to resize the nose. Many people don’t like the shape of the nose because it doesn’t look good on their face. Even a slight change in the nose can make it incredibly beautiful. Patients who want to do rhinoplasty in Iran usually don’t like the abnormal small or large nose that doesn’t fit the rest of their face. Other patients want to correct bridge that is crooked or has a bump. Rhinoplasty will provide a beautiful shape to the nose while keeping a natural look that is suitable for the face.
Rhinoplasty in Iran is very famous all over the world and people from all countries come to Iran to do rhinoplasty in Iran. The nose has a great effect on facial beauty. Scientists have found the nose is one of the first parts of the body that is seen b
قدرت خیال بافی،قدرت بزرگی است...ولی مثل همه ی قدرت های دیگر،ما باید آن را تصرف کنیم،نه اینکه اجازه بدهیم او ما را تصرف کند.تو خیال هایت را کمی زیادی جدی گرفتی.می دانم چه کار لذت بخشی است،ولی باید یاد بگیری که مرز بین واقعیت و خیال را گم نکنی.فقط در این صورت می توانی موقع سختی ها به دنیای زیبای خیال هایت پناه ببری.خود من،همیشه بعد از یکی دو سفر به جزیره ی خیال هایم راحت تر می توانم مشکلم را حل کنم.

از زیبایی های کتاب(کتاب ششم)

اینم قسمت بعدی 
این ضرب المثل های منطقه مشهده البته ...  برای شهر ما هم این ضرب المثل ها هست 
هَمسَیَه که ار هَمسَیَه بر مِگِردَه مِگَه گوسَلَه ت پایَ سَگِمَه دِندون گریفتَه
ترجمه : همسایه که از همسایه بر میگردد میگوید گوساله ات پای سگم را دندان گرفته 
" این همسایه با اون یکی همسایه لج افتاده "
به جایی مُرُم که روی وا بیبینُم نَه دِرِ وا
ترجمه : به جایی میرم که روی گشاده ببینم نه در وا 
 دیفال رَه یگ رویه کاگل کِردَن 
ترجمه : دیوار را یک رویه کاه
 آموزش کامل راه اندازی سرور LAN کانتر 1.6 و بازی به صورت شبکه ای (با کابل)
سلام دوستان دیدم جای این مطلب توی این انجمن خالیه گفتم این تاپیک رو بزنم --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ادامه مطلب
دانلود سریال Beautiful Love Wonderful Life

نام ها: عشق زیباست ، زندگی فوق العاده است
محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه KBS2
ژانر: عاشقانه | کمدی | درام | خانوادگی
تاریخ پخش: 06 مهر 1398 – Sep 28, 2019
قسمت ها: 100
روزهای پخش: شنبه و یک شنبه ها
مدت زمان: 40 دقیقه
وضعیت: در حال پخش 
بازیگران:
Jo Yoon Hee – Oh Min Suk
قسمت 84-83 اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت 84-83 اضافه شد.
ادامه مطلب
دانلود سریال چینی A Love So Beautiful
پیشنهادی

نام ها: عشق بسیار زیباست
محصول: 2017 چین از شبکه Netflix
ژانر: عاشقانه | مدرسه ای | درام | کمدی
تاریخ پخش: 18 آبان 1396 – 09Nov2017
قسمت ها: 24
نمره: 8.8 در MDL
بازیگران:
Hu Yitian – Shen Yue
تا قسمت آخر اضافه شد.
زیرنویس فارسی اضافه شد.
ادامه مطلب
تابلوی کائنات ییا تابلوی آرزوھا تکنیکی بسیار قدرتمند و البته ساده و راحت است که به راحتی می‌توانید آن را متناسب با آرزوها و اهداف خود بسازید. این تکنیک می‌تواند زندگی را جادویی و غیر قابل باور کند!
تخته آرزوها ابزاری است برای شفاف سازی، آگاهی و متمرکز ماندن بر هدف هایی که در زندگی دارید.
ادامه مطلب
مرجع کاملترین عکس نوشته های شاعرانه و پرمفهوم عاشقانه و معنادار، فلسفی به همراه متن و شعر در بزرگ ترین سایت تفریحی سرگرمی یعنی چفچفک
کاملترین مجموعه عکسهای با مفهوم و بسیار زیبا با نوشته های پرمعنی مناسب برای پست کردن و انتشار در شبکه های اجتماعی
 عکس نوشته های بامفهوم
 تصاویر با مفهوم

شاید بخواهید ببینید:
عکس پروفایل شاد عاشقانه جدید 98 با متن زیبا
یا
گالری عکس های دیدنی و جالب

دست بـردار از این فکر
کـه تمـام مدت مزاحمی
کـه شخ
دانلود سریال کره ای Beautiful World 2019

نام ها: دنیای زیبا – جهان زیبا
محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه jTBC
ژانر: درام | خانوادگی | مدرسه ای
تاریخ پخش: 16 فروردین 1398 – 05Apr2019
روزهای پخش: جمعه و شنبه ها
بازیگران:
Park Hee soon – Choo Ja hyun
تا قسمت آخر با زیرنویس فارسی 
خلاصه داستان: این سریال درباره یه پسره که به علت یک حادثه خشونت بار در مدرسه به شدت آسیب میبینه و با مرگ دستو پنج

نام ها: دنیای زیبا – جهان زیبا
محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه jTBC
ژانر: درام | خانوادگی | مدرسه ای
تاریخ پخش: 16 فروردین 1398 – 05Apr2019
روزهای پخش: جمعه و شنبه ها
بازیگران:
Park Hee soon – Choo Ja hyun
تا قسمت آخر با زیرنویس فارسی 
خلاصه داستان: این سریال درباره یه پسره که به علت یک حادثه خشونت بار در مدرسه به شدت آسیب میبینه و با مرگ دستو پنج
دانلود سریال چینی Love O2O 2016

نام ها: A Smile is Beautiful – Just One Smile is Very Alluring – عشق O2O
محصول: 2016 چین از شبکه JSTV
ژانر: کمدی | عاشقانه | درام
تاریخ پخش: 01 شهریور 1395 – 22Aug2016
قسمت ها: 30 قسمت
روزهای پخش: دوشنبه تا شنبه
بازیگران:
Yang Yang – Zheng Shuang
آهنگ های سریال اضافه شد.
ادامه مطلب
شکلک های کارتونی یا Smile از زمانی که شبکه های اجتماعی فراگیر شدن محبوبیت زیادی پیدا کردن و امروزه برقراری ارتباط بدون اون ها یکم عجیب به نظرمیرسه! این ست کاربردی از صورتک های آبی بامزه و جذاب رو به رایگان برای شما عزیزان قرار دادیم. برای دانلود به انتهای صفحه مراجعه کنید.

پیش نمایش شکلک های کارتونی آبی رنگ

شکلک های کارتونی آبی رنگ
حجم فایل : 1.6 مگابایت
رمز فایل فشرده : deznyshop.com

دانلود مستقیم فایل 

دانلود شکلک فانتزی
دانلود Smile
آیکن صورت
In Ramadan God gives you special powers.
Ramadan will change your destiny.
A word equal destiny is qadr.
Good destiny is not a rifle life,it is a terrible way,because you should  try and try and try, you should be poweful and runner.
You should  run for Mahdi.
Your eyes should  be open to catch  his ideas.
He can help us to be in the way of God.
Manufacture  a beautiful  world by following  of Mahdi.
He knows everything  and every way.You should  believe him.
I want Mahdi come back.
صفاتصفات کلماتی هستند که کیفیت ی چگونگی افراد، اشیاء، مکان و ... را بیان می کنند. صفت تنها یک حالت دارد؛ یعنی اینکه با اسم مفرد یا جمع، مذکر یا مؤنث بطور یکسان بکار می رود:
a young man/woman- young men/women
اما تنها موارد استثنا، صفات this و that می باشد که پیش از اسامی جمع  به these و those تبدیل میشود:
this book - those books, that boy - those boys
مکان صفات
صفات میتوانند در موقعیت ها و جاهای مختلفی در یک جمله ظاهر شوند ک درزیربه مهمترین آنها اشاره میکنیم .
: -1 قبل از یک اسم :     
در زمینه‌ی گیاهخواری به جایی رسیده‌ام که مثل فیبی (یکی از کاراکترهای سریال فرندز) در عجبم آدم‌ها چه طور می‌توانند موجودات زیبا و ملوس را به قتل برسانند و بعد آن‌ها را با ولع بخورند.
پ.ن: دومین. قبلی؛ دلم برای آهن‌پاره‌ها تنگ شده بود
اصلاح طرح لبخند و زیبایی لبخند به منظور دارا بودن دندان های زیبایی هست که در موقع لبخند زدن آشکار می شود لبخند زیبا به شما اعتماد به نفس و رضایت می دهد احساس خوشایندی که پس از هر بار لبخند زدن در جمع به شما دست می دهد باعث شادابی و طراوت شما خواهد شد.
برای اصلاح طرح لبخند ابتدا از سلامت لثه ها اطمینان حاصل می کنیم سپس به سراغ دندان های پوسیده می رویم پس از ترمیم و بازسازی و بر طرف کردن پوسیدگی دندان ها این بار نوبت به سفید کردن دندان ها می رسد.
س
با توجه به فیلم هایی که دانلود کردم ، میخوام به شما چند فیلم پیشنهاد کنم که ببینید البته در زمان خودش نقدش رو خواهم نوشت اما خب تا اون زمان
1.- جنگجوی درونPeaceful Warrior
2.Hichki سکسکه
3.Joy
4.انیمه your name
5.A.Beautiful.Mind
اینها به نظرم جزئ بهترین ها بودن ، اگه شما هم فیلمی میشناسید بهمون معرفی کنید.
با توجه به فیلم هایی که دانلود کردم ، میخوام به شما چند فیلم پیشنهاد کنم که ببینید البته در زمان خودش نقدش رو خواهم نوشت اما خب تا اون زمان

1.- جنگجوی درونPeaceful Warrior
2.Hichki سکسکه
3.Joy
4.انیمه your name
5.A.Beautiful.Mind

اینها به نظرم جزئ بهترین ها بودن ، اگه شما هم فیلمی میشناسید بهمون معرفی کنید.

Beautiful Country with Great Hospitality
 I did the 8 day budget tour in August and it was incredible! The weather was very hot, highs of 39 everyday, but with the extremely low humidity it's bearable, coming from a Canadian. We usually took the afternoons, about 2-5 to camp out in the shade and relax a bit.
 My guide Seyed Ali Mohammad Hosseini was ridiculously informative, he's got the entire encyclopedia of Iran's history memorized. 
I was supposed to be on a group tour but the other members canceled so they ran the tour as a private one for me. I can honestly say I saw everything I wanted to see in the places we went. Iran is an incredible country, the people were the friendliest I've encountered anywhere and the architecture is maybe the best in the world.
I will mention, the budge
دانلود سریال کره ای Youre Beautiful 2009
نام : تو زیبایی – You’re Beautifulمحصول: 2009 کره جنوبی از شبکه SBSژانر: درام | عاشقانه | کمدی | موزیکال | درامتاریخ پخش: 16آبان1388 – 7Oct2009 – کره جنوبیقسمت ها: 16وضعیت: پایان یافته استبازیگران:Park Shin Hye – Jang Keun Suk – Jung Yong Hwa – Lee Hong Ki

ost کامل اضافه شد.
خلاصه داستان:
“گو می نام” و “گو می نیو” دوقلو ان که “گو می نام” به یک گروه موسیقی
مشهور به نام A.N.JELL دعوت میشه اما بخاطر عمل زیبایی نمیتونه بر
you know what's funny? you know what really makes me laugh? I used to think that my life was a tragedy but now i realize it's a fucking comedy .
Joker-

Don't forget to smile
):)

tonight negar and i made an scadual to watch Joker and i have to say it was freaking fantastic ! the funny thing was that the night that Joker rised as the "Joker", somewhere else, not so far away in Gotham City the "Batman" was rising ...
Everyone knows aerobics these days, I think. But it was a new sport in Iran fifteen years old. And, when my friends and I saw a notification that says: "Aerobics will be introduced in the gym at 14 o'clock, it's open to the public", we were very curious about it.We went to the gym to watch aerobics. We didn't know anything about it and we didn't hear its name too. A team had come to the university to introduce aerobics to students. leader of the team was a woman and some beautiful girls and handsome boys behind her were doing some rhythmic workouts while exciting music was playing. It was similar to a group dance, and it was so interesting to us.
Soudabeh:Prayer finds sound. Many times people pray that the affair doesn't take place. The person who  backbites indeed,  he prays that he himself wouldn't be a good success.A person who slanders indeed he prays to slander him.  A person who doesn't pray indeed he prays to leave the obedience of God. Someone who doesn't  care about anyone actually he prays that no one will think of him. The universe is full of  the sounds and  the angels hear the sounds.  Since the angels are agent,  so they don't know who is the one who prays only they hear the sounds and follow the sounds.The angels can never intercede only they hear the sounds and cut off the sustenance.
باسلام.
مدتی ویروس به اسم کرونا! در کشورمون خیلی بزرگ نمایی شده! به طوری که همه مکانها در حال بسته شدنه! این ویروس نسبت به ویروس ها واگیردار خطرناک، بسیار کمتر کشنده هستش .!
خود ویروس کرونا هم تویه ویدئو زیر این رو میگه! .. ببینید 
ادامه مطلب
یه نفر تو زندگیم هست که از فکر نبودنش غرق وحشت میشم...
یکی هست که به خاطرش از دنیا میگذرم...
یکی هست که...بهش اعتماد دارم...

خوشحالم که این یه نفرو پیدا کردم...کسی که لبخند زدنو بهم یاد داد...
بهم فهموند قدرت واقعی چیه...
باعث شد بفهمم هنوزم ترسو ام...

و از همه مهم تر...
کسی که
"تنها ساکن قلبمه"
Iran has many beautiful places and attractions, each of which has its own historical age. Each of the spectacular places in Iran show their beauty in different seasons of the year.
By presenting this article, we want to share the best of Iran's attractions, which showcase its culture and civilization and have attracted many tourists.
Mother of Gilan, Rasht city
One of the most popular tourist areas in Iran is Rasht, the capital of Gilan province, which is known as the evergreen province. The most prominent features of the city of Rasht are the beautiful scenery, greenery and dense forests.

Mother of Gilan, Rasht city
The remaining city of the Safavid and Qajar periods
Tabriz is another Iranian city that is growing and growing day by day. Like other Iranian cities, Tabriz has many beautif
من پست کردم ...
هم توی توییتر هم ویورس ..
شماهم پست کنید 
این متن هارو هم توی وباتون بزارین تا بقیه کپی کنن ^^
واقعااا مرسی 
친절한 마음으로 매력적이고 사랑스러운 감정적 인 소년. 부드러움과 느낌을 가진 아기 부드러운 곰. 우리에게 자주색의 의미를 준 김태형. 우리 모두에게 7 가지 방탄 트윗, 아기 곰, 방탄 겨울 소년과 모든 군대를 좋아한다는 점을 항상 강조하는 사람은 당신이 한 번도 친 적이없는 사람입니다. , 누가 제레미와의 친밀한 관계에 대해 그녀에게 많이 울었습니다. 티형은 남준의 예상치 못한 답변과 독특한 말과 행동으로 인해 애니메이션에
به تازگی علاقه مند شده ام در مورد طراحی و معماری ایرانی مطالعه کنم. در ولایت ما، اصفهان، مسجد و گلدسته های زیادی وجود دارد که من شخصا تا ابد هم به آنها نگاه کنم خسته نمیشوم. چند وقت پیش که تازه میخواستم زبان یاد بگیرم، با توریستی صحبت میکردم. هرچه میگفت من نمیفهمیدم! ناچار به گنبد مسجد شیخ لطف الله اشاره کرد و بعد دستش را گذاشت روی قلبش و گفت: Beautiful
ادامه مطلب
۱. قانون جذب شبه‌علمی متافیزیکی است
قانون جذب ادعا می‌کند که بر پایه‌ی نظریات علمی است، اما در خوش‌بینانه‌ترین حالت چیزی بیش از شبه‌علمی متافیزیکی نیست، آن هم بر پایه‌ی فرضیات غلط، بی‌اساس و اغلب ناقص. فهرست اطلاعات علمی غلطی که در قانون جذب مطرح شده به‌قدری عریض‌‌وطویل است که در این مطلب نمی‌گنجد. برای مطالعه‌ی جزئیات بیشتر می‌توانید به کتاب «تابلوی آرزوهایت را دور بریز: حقیقت قانون جذب» نوشته‌ی دکتر نِیل فاربِر رجوع کنید.
قانو
اول از همه دانایی خود را بالا ببریم، تا بدانیم چه کار هایی می توانیم انجام دهیم. دوم خداشناسی خود را تقویت کنیم، تا بدانیم خدا چه امکاناتی به ما داده یا می دهد. بعد هم شیطان را گول بزنیم و سرکار بگذاریم! چون بهر حال ما اشرف مخلوقاتیم، نباید همیشه حالت تدافعی داشته باشیم، تا شیطان نقشه بکشد و ما آن را خنثی کنیم. بلکه از عقل و دانایی خود استفاده کرده، او را قال بگذاریم. مثلا وقتی اذان می گویند، به شیطان بگوییم: از وسوسه های توتشکر می کنیم! ولی بری
وقتی احساستو رها کنی، همون چیزی رو از دنیا می گیری که لازم داری ازش بگیری. و هی بهتر و بهتر، رهاتر و رهاتر می شی.
به یه هارمونی متعادل می رسی، یه صلح درونی، صلح با خود، به خود.
دنیا، که یعنی همه و همه، توی این جریان شناور دارن آب تنی می کنن، دارن توی اون جریان می رن. چه بدونن چه ندونن.
مثل اون لحظه ای که به قول سهراب پرواز می خواد خلق شه و پرنده ای رد می شه.
مثل اون لحظه ای که عشق می خواد خلق شه و اونی که وجودش مهیای عشقه اونجا می ایسته و عشق خلق می
هدفهای آموزشی: کلاسهای آمادگی دایم برای مردان تا عضوی از بدنشان به نام مغز را فعال کنند، عضوی که آنان منکر وجود آن هستند. برنامه: 4 واحد اجباریواحد 1 : کلاسهای اجباری1. بیاموزیم چگونه بدون مادرمان زندگی کنیم.(2000 ساعت)
ادامه مطلب
با سلام،مهندس افشار هستم.
برای سفارش ادیت عکس و ویدئو از روش های زیر استفاده کنید:
همراه : 09380858006   علیرضا افشاری
با همین شماره در تلگرام و واتساپ درخدمتم
در اینستاگرام پیج     graphic_saz     را میتوانید دنبال کنید
در تلگرام نیز کانال    graphic_saz     را میتوانید دنبال کنید
آیدی تلگرام و واتساپ :        alirezaafshari021 
#مشخصات #فنی #گلکسی #A71 #سامسونگ
#SAMSUNG# GALAXY# A71

ما را دنبال کنید mttyazd
#samsung #a71@mttyazd#mttyazd #تیام #تل #سامسونگ_گلکسی #گوشی_موبایل #موبایل #ایران #یزد#love #followback #instagramers
 #socialenvy #wearabletherapy 
#FightForOurMarriage #tweegram #photooftheday #20likes #amazing #smile #electronics
 #technology #tech #socialenvy #wearabletherapy 
#FightForOurMarriage #electronic #device #gadget #gadgets

#مشخصات #فنی #گلکسی #A71 #سامسونگ
#SAMSUNG# GALAXY# A71

mttyazd
#samsung #a71@mttyazd#mttyazd #تیام #تل #سامسونگ_گلکسی #گوشی_موبایل #موبایل #ایران #یزد#love #followback #instagramers
 #socialenvy #wearabletherapy 
#FightForOurMarriage #tweegram #photooftheday #20likes #amazing #smile #electronics
 #technology #tech #socialenvy #wearabletherapy 
#FightForOurMarriage #electronic #device #gadget #gadgets

بهایِ عشق من مرگست و، زان کمتر نمی گیرم 
جزای هجرِ من وصل و، از آن خوشتر نمی گیرم 
پریشان می مکن زلفت، که همچون مرغ نیمه جان
هوای تیغِ مرگم هست و، زان کمتر نمی گیرم 
همین عالم مرا بنگر، که در آن عالمِ باقی
کلاهِ عشق و دلداری، دگر بر سر نمی گیرم 
مکن عیبم ز چشمِ تر، کزین غمّازِ* خیره سر
بجز خونابه ی دل را، از او بهتر نمی گیرم 
چو خونم میچکد از چشم، دلم پیمانه ی می کن 
که من پیمانه ی می را ز کوزه گر نمی گیرم 
بده ساقی میِ سوری*، و از پا بر سرم
جمعه فرصتی شد تا بریم به دامان طبیعت و نفس بکشیم ..طبیعت تو این مدت حواسش به کرونا نبود و همینطور برای خودش سبزِ سبز شده بود. چشمه ها دونه دونه از هرجا بیرون زده بودن و گنجشک ها براشون میخوندن ..من تا دورتر نگاه میکردم و مدام شعر سهراب تو گوشم زمزمه میشد ، دشت هایی چه فراخ کوه هایی چه بلند ! من ذوق میکردم و با پدر جان راه میرفتیم و میگفتم چجوری این همه قشنگی اینجا جمع شده و پدر با لبخند از کارِ خدا میگفت وحرفای منو تایید میکرد .
نفس که میکشیدی باز ش
بسیاری از ماها بدنبال عکس گرفتن از هم هستیم و همیشه بعد از عکس گرفتن بدنبال این هستیم که آیا در عکس خوب افتادیم یا نه؟ در بسیاری از موارد بخاطر رعایت نکردن یکسری اصول بسیار ساده ممکنه از عکس گرفتن زده بشویم و همیشه از دوربین به اصطلاع فرار بکنیم.
همه افراد بسیار علاقه دارن عکسی که از خودشون گرفته می شود و وقتی به آن عکس نگاه میکنن لذت ببرن.
عکس خوب گرفتن خودش یک مهارتی دارد که شما با رعایت این سری اصول به راحتی می توانید یک عکس خوب از خودتان دا
تمرین قانون جذب بهترین راه برای استفاده از قانون جذب است. برای اینکه بتوانید بهتر از قانون جذب استفاده کنید و نتایج بزرگ تری بگیرید پیشنهاد می کنم این پنج تمرین قانون جذب را که در ادامه به شما معرفی میکنیم هر روز انجام بدهید.
با توجه به اینکه بسیاری از افراد در جلسات مشاوره و کلاسهای حضوری از من می پرسند که چرا از قانون جذب نتیجه نمی گیریم به این موضوع میرسم که این افراد اصلاً تمرین روزانه قانون جذب را انجام نمی دهند. اگر واقعاً می‌خواهید ب
Autumn representing freedom, leaves instead of being purely green can choose to be yellow, red, brown and orange! I lived among all the other colours of my life, The Blue! That Endless logic which makes me strong and immense.Mankind was born with the first breath, and I, with the most beautiful season of the year.
To distract my mind about news I’ve received within the past 12 hours I was thinking of something good and pleasant memories; It is raining outside, and it reminds me the rainy days of autumn in my country. 
The plenet is on fire! These tiny nanosized zombies attacking people. I can imagine them with the winer ridiculous smile on their faces. While we were worry about how to make the world a worst place to live, Nature was planning an assassination carefully! In its dark
Autumn representing freedom, leaves instead of being purely green can choose to be yellow, red, brown and orange! I lived among all the other colours of my life, The Blue! That Endless logic which makes me strong and immense.Mankind was born with the first breath, and I, with the most beautiful season of the year.
To distract my mind about news I’ve received within the past 12 hours I was thinking of something good and pleasant memories; It is raining outside, and it reminds me the rainy days of autumn in my country. 
The plenet is on fire! These tiny nanosized zombies attacking people. I can imagine them with the winer ridiculous smile on their faces. While we were worry about how to make the world a worst place to live, Nature was planning an assassination carefully! In its dark
این روز،مثل همیشه متفاوت تر و درخشان تره.مثل ماه ای که کامله و میدرخشه.این روز،حال و هوای متفاوتی رو داره...این روز،روز یه افسانه ایه که از یه سیاره بسیار دور به زمین اومده تا دنیا رو نجات بده و از شر پلیدی ها خلاصشون کنه.این افسانه قدرت جادویی دارن.اما نه فقط قدرت ماورایی دارن،بلکه قدرت صدایی دارن که هر لحظه جسم و روح هر کسی رو زنده میکنه!امروز،روزیه که با اومدن دوازده نفر تو این دنیا،هر لحظه دنیا رو قشنگ تر و زیبا تر کرده!روزی که با صداهاشون،
Dear X,
I told you I like you, you told me you love me, you love me a lot. You said you’re crazy about me, you said you miss me very very very much. I said I want you, you asked what it meant. I said it means I want to have you spiritually as well as physically. You asked what physical meant. I said it meant I want to touch your cheeks with my lips. And your lips (with my lips as well) I want to look deep into your eyes. You said your heart worked with a battery and that it skipped a few beats each time. You said you want me. I asked what it meant. You said it meant I need you, I love you, I miss you, I want you to always be mine. And I said “So did I :( )
Last night or maybe it was this morning, I told you I want you and I won’t control myself if I have you alone to myself. You shou
شاید پیش بیاد که عاشق بشید و میشید
دختر اینقد دل رباست و خداوند قرار داده که همه رو مجذوب خودش میکنه
عاشق شدن هم این روز ها سخته از حیص اینکه دختر خوب گیر نمیاد و حتی از کجا پیدا کنی...
امروزه مردم دنیا اینقد بیخیال اند
که کارهای بد و بی شرمانه میکنن از این رو که خدا نمیبیند...
همتون یه روزی عاشق میشید
حالا تو دانشگاه /مدرسه/خیابون و...
فقط تحمل و صبر میخاد که داشته باشی...
انشالله زود به خانوم آیندتون برسین

*عرفان ترانه
دانلود سریال چینی Martial Universe 2018
فصل اول

نام ها: جهان رزمی – دنیای رزمی
محصول: 2018 چین از شبکه Dragon TV, Youku
ژانر: اکشن | عاشقانه | تاریخی | ماجراجویی | فانتزی
تاریخ پخش: 16 مرداد 1397 – 07Aug2018
قسمت ها: 40 قسمت
روزهای پخش: سه شنبه تا پنج شنبه
بازیگران:
Yang Yang – Zhang Tianai – Wang Likun
قسمت 40 اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت 40 اضافه شد.
ادامه مطلب
مشخصات :

نام: دنیای زیبا – Beautiful World
ژانر: خانوادگی، ملودرام
تعداد قسمت ها: 16
روزهای پخش: جمعه، شنبه
سال انتشار: 2019
شبکه پخش: jTBC
کشور سازنده: کره جنوبی
نویسنده: Kim Ji Woo
کارگردان: Park Chan Hong

خلاصه داستان :

داستان سریال دنیای زیبا درباره یک دانش آموز پسره که به خاطر اتفاقی خشونت بار در مدرسه به شدت آسیب میبینه به طوری که برای زنده موندن با مرگ دست و پنجه نرم میکنه. خانواده این دانش آموز شروع به تحقیق میکنن تا علت این حادثه رو بفهمن
امروز روز اول نبود ولی حس روز اول رو داشتم شاید بخاطر اینکه بعد ازز مدت ها بجای اینکه خودم رانندگی کنم بابام رسوندم:)دقیقا حس روز اول مدرسه،همون قلیلی ویلی رفتن ته دل آدم با حس اینکه داری یه چیز جدید رو شروع میکنی:)پ.نون: از اینکه این همه مسائل مهم و عمیق وجود دارن ولی همه اش دارن سر حجاب دعوا میکنن بدم میاد:/پ.نون:امروز ندیدمش س رو و خوشحالم:)کاش هیچ کدوم از راندا رو باهاش نیوفتم:)پ.نون: موزیک broken&beautiful رو گوش دادم دیدم ost یه کارتونه،چقد آهنگ
دانلود آهنگ جدید ماهور افشار به نام هوایی
Текст песни Havaei Mahoor Afshar
مجنونم و غرق ابریشمِ نرم موهای توЯ сумасшедший и тону в мягком шелке твоих волос
من میزنم دل به دریای چشمان زیبای تو Я смотрю в море твоих прекрасных глаз
I look into the sea of ​​your beautiful eyes

ادامه مطلب
ازدواج گفتیم از سنت خداست و همه باید عمل کنن
دختر خوب با کمالات خوب و با نجابت سخته
باید بگردی تا پیدا کنی.
در میون ما شاید چیزی به نام دوست دختر باشه ولی ملاک اصلی هم است هم نیست.
تو ازدواج شاید خیلی مسایل پیش بیاد که ما نمیدونیم یا بعدا متوجه بشیم
اینو که میگم خیلی اتفاق افتاده و دیدم
از ازدواج تو روایات خیلی صحبت شده که ما داریم به جزوی از آن میپردازیم
انشالله زندگیتون حضرت زهرایی باشه
خدای قشنگم!
سلام... 
این روزها آسمان از پشت نرده های سبز رنگ، یک جور دیگری دلبری می کند و من هر وقت که دلگیر و خسته میشوم، پنجره را باز میگذارم و دلم با بزرگی و مهربانیت آرام میگیرد!
خدای من!
تو چقدر عظمت داری... 
آن زمان، 
که لابه لای ابرهای پنبه ای،تو را جست و جو میکنم و خودم را به دستان نیرومندت میسپارم، به راستی که جز تو یاری دهنده ای نیست...
من، تمام وجودم را تسلیم اراده ی تو میکنم، دستانم به سمت امتحانت گشوده است و من ایمان دارم تو مرا شفا خواه
Pure White
By:Mohammad Babaie
In
the middle of that dark black night , I woke up.I had a terrible pain in
my leg.I went to the kitchen and took a pill , sat at the table and
listened.The silence of the night was like a mysterious moaning.I
laistened very deeply.In far far away a dog was barking.Its barking had a
bitter taste of suffering and pain. In my thoughts away the white dog
at the grandpa's garden was a good friend in my childhood.That sense of
being alone was holding me very tightly.Maybe the dog was as alone as
me.
In
the early morning the sergeant shouted :"it's breakfast time."Again the
voice of barking was in my head but this time it was near.I opened my
eyes.I felt dizzy.I looked at the fences.It was the dog between the
barbed wire-barking and suffering.The soldier
پروفسور جان لنوکس استاد ریاضیات دانشگاه آکسفورد انگلستان:
آن چه (استیون) هاوکینگ در کتاب طرح بزرگ خود می گوید این است که جهان وجود دارد چون باید به وجود می آمد، و چون باید به وجود می آمد، خود را آفرید. نتیجه گیری او صرفا بیان مجدد مقدمه اوست، که این یعنی استدلال او دور است. مهمل، مهمل است، حتی اگر بر زبان دانشمندان معروف جاری شده باشد.
What (Stephen) Hawking says in his book The Grand Design is the universe exists because it needed to exist, and because it needed to exist, it therefore created itself. His conclusion merely restat
گاهی برای رهاشدن از زخم های زندگی باید بخشید و گذشت ....
میدانم که بخشیدن کسانی که از آنها زخم خورده ایم، سخت ترین کار دنیاست....
ولی،تا زمانی که هر صبح چشمان خود را با کینه بازکنیم
و آدمهای، خاطرات تلخ را زنده نگه داریم و در ذهن خود هر روز محاکمه شان کنیم....
رنگ آرامش را نخواهیم دید !!
گاه، چشم ها را ، باید بست و از کنار تمام بد بودنها گذشت...

مردی درحالی‌ که به قصرها و خانه‌های زیبا می‌نگریست به دوستش گفت:
«وقتی این همه اموال را تقسیم می‌کردند ما
قوی ترین اسلحه کمری تولید انبوه شده در جهان Smith & Wesson Model 500 ساخت شرکت Smith & Wesson آمریکا است. این رولور ۵ تیر از گلوله های کالیبر ۴۱*۱۲٫۷ میلی متری استفاده کرده و بیشتر به عنوان های ورزشی وشکار در آمریکا به فروش می رسد. قدرت
ادامه مطلب
Miracles of the Quran
The matchless style of the Quran and wisdom in it, are definite evidence, it is the word of God. In addition the Quran has many miraculous attributes, proving that it is revelation from God. One of these facts is scientific issues that we have covered them in 20thcentury, but it is stated in Quran 1400 years ago. These facts could not have been ever known at the time the Quran revealed and this is more proving that the Quran is the word of God.
In the 7th century, when the Quran was revealed, Arab society had many superstitious, lack of the technology to examine the universe and nature. These Arabs believed in everything they were told by their past generation, for example they believed the earth is flat and mountains are on its both sides and the sky is like a roof
نام پرده نما: Beautiful Boy 2018
ژانر:Biography / Drama
امتیاز:  IMDB
کارگردان :
نویسنده :
بازیگران:
فیلم نامه :
تدوین:
آهنگساز:
فیلمبرداری :
اطلاعات بیشتر پرده نما :IMDB و WIKI و rottentomatoes
کشور تولید کننده:
تاریخ انتشار :
زبان پرده نما :اِنگلسی اَمریکن
کمپانی تولیدکننده :
بودجه :
میزان فروش :
کیفیت های تصویری :
کیفیت های صوتی :
مدت زمان: 
رده سنی : بزرگسال
خلاصه داستان:
*آیااین پرده نماارزش دیدن را دارد؟؟؟ :

دانلود با کیفیت 720
دانلود با کیفیت 1080
چگونگی ایجاد خلاء و رشته‌ها توسط جهان را می‌توان اکنون به لطف توسعه یک ابزار هوش مصنوعی موسوم به شبیه‌ساز تاریکی مورد
مطالعه قرار داد.

پیشرفت تلسکوپ‌ها این فرصت را در اختیار محققان قرار دادند تا کیهان را با جزئیات بیشتری مطالعه نموده و یک مدل کیهان‌شناسی استاندارد ارائه کنند که بطور همزمان حقایقِ مبتنی بر مشاهدات را تبیین می‌کند. بخش اعظم کیهان از ماده تاریک و انرژی تاریک ساخته شده و تاکنون هیچ‌کس قادر به شناسایی هویت دقیق آنها نش
گربه های مبارز.
بازی‌های چندنفره آنلاین یکی از پرمخاطب‌ترین آثار در پلتفرم‌های موبایلی هستند؛ بازی‌هایی جذاب و اعتیادآورد که بازیکنان مدت زمان زیادی را صرف تجربه این‌چنین آثار می‌کنند. بازی موبایل Super Cats یکی از این بازی‌های چندنفره و سرگرم‌کننده است که حال و هوای کلی این بازی شبیه به بازی Brawl Stars طراحی شده است. استودیو Happy Universe این بازی را روی سیستم عامل اندروید توسعه داده است و در این بازی شاهد مبارزه قهرمانان گربه‌ای با یکدیگر هستیم.
خب....سلام!
راستش یه خورده دیر کردم...ما یه اختلاف نظری توی شمسی و میلادی داشتیم اما از این به بعد هردومون تاریخ شمسی رو حساب میکنیم^_^

دی ان ایم...نمیتونی حدس بزنی چقد دلتنگتم...ماهگرد اولمون دوتا امتحان داشتم و حتی نتونستم با عشقم وقت بگذرونم...

محدثم میدونه چقد عاشقشم نه؟میدونه که هیچی از کیتنم برام مهم تر نیس؟

ددی متاسفه...اما به روش خودش...انقدر گربه کوچولوشو ناز میکنه تا از دلش دربیاره^^

امروز دوازده ژانویه 2020...

درست یک ماه پیش بود...اتف

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها